Kerst 2013 - Reisverslag uit Le Poiré-sur-Vie, Frankrijk van Leon en Emmy Lampert - WaarBenJij.nu Kerst 2013 - Reisverslag uit Le Poiré-sur-Vie, Frankrijk van Leon en Emmy Lampert - WaarBenJij.nu

Kerst 2013

Blijf op de hoogte en volg Leon en Emmy

25 December 2013 | Frankrijk, Le Poiré-sur-Vie

Net als elk jaren vieren we het nederlandse Sinterklaas in Frankrijk en de franse kerst in Nederland. Hoezo verwarrend!

Toch hebben we in de aanloop naar kerst verschillende dingen gedaan. Zo hebben we met onze tassen op de kerstmarkt van Poiré gestaan. Dat was een erg gezellig weekend! Voor de kinderen was er een kunstijsbaan en daar hebben ze dan ook goed gebruik van gemaakt! De kerstmarkt was een groot succes; voor ons en voor het dorp.

Ook dit jaar zijn we allemaal weer heel lief geweest want op kerstochtend lagen er allemaal cadeautjes onder de boom. Stan is blij gemaakt met echasses urbaines (jumpers), Max met een GoPro en Owen met een Furby. Ook Leon is niet vergeten door de kerstman. Hij heeft het VW monopoly spel gekregen! Zo blij als een klein kind ermee.

De kerstdagen hebben we met familie doorgebracht. De ene dag met de familie van Leon en de andere dag met de familie van Emmy. Mooi verdeeld dus.

Leon en Emmy

Sinds februari 2005 wonen wij in het buitenland. Eerst hebben we in Engeland gewoond, in Gosport. In Engeland is ook onze derde zoon Owen geboren. Nu wonen we sinds kerst 2006 in Frankrijk. In het dorpje Le Poire sur Vie. Dit weblog hou ik bij voor onze familie en vrienden in Nederland.