Hieperdepiep hoera voor Owen - Reisverslag uit Le Poiré-sur-Vie, Frankrijk van Leon en Emmy Lampert - WaarBenJij.nu Hieperdepiep hoera voor Owen - Reisverslag uit Le Poiré-sur-Vie, Frankrijk van Leon en Emmy Lampert - WaarBenJij.nu

Hieperdepiep hoera voor Owen

Blijf op de hoogte en volg Leon en Emmy

28 Mei 2014 | Frankrijk, Le Poiré-sur-Vie

Vandaag is Owen al weer 8 jaar geworden. Wat gaat het hard!
Hoewel het vandaag woensdag is, moet Owen toch naar school. Dat vond hij eerst niet zo heel leuk maar toen de juf vertelde dat de klas niet hoefde te werken maar mee ging doen aan een sportdag, vond hij het helemaal niet erg om naar school te gaan. En zelf ben ik als hulpouder de hele middag aanwezig geweest. Erg leuk om al die kinderen te zien sporten!

Terug naar zijn verjaardag. Vanmorgen hebben we Owen natuurlijk een cadeautje gegeven maar nog niet zijn echte cadeau. Daar hebben we mee gewacht tot na school. Opa en oma waren inmiddels ook aangekomen om het feest met ons mee te vieren.

Na een lange speurtocht door heel het huis, werd Owen naar de garage geleid. En daar stond......een drumstel! De grootste wens van Owen. Het was zo mooi om zijn gezicht te zien. Onvoorstelbaar! Hij was zo blij met zijn cadeau. Nu kan hij eindelijke op drumles.

Inmiddels staat zijn drumstel op zijn kamer en drumt regelmatig. Met behulp van Youtube filmpjes heeft hij zich wat ritmes eigen gemaakt. Hij staat nu ook ingeschreven bij de muziekschool en vanaf september gaat hij echt leren drummen. Iemand nog oordopjes voor ons?

Leon en Emmy

Sinds februari 2005 wonen wij in het buitenland. Eerst hebben we in Engeland gewoond, in Gosport. In Engeland is ook onze derde zoon Owen geboren. Nu wonen we sinds kerst 2006 in Frankrijk. In het dorpje Le Poire sur Vie. Dit weblog hou ik bij voor onze familie en vrienden in Nederland.