Voor het eerst op vakantie met onze caravan. - Reisverslag uit Le Poiré-sur-Vie, Frankrijk van Leon en Emmy Lampert - WaarBenJij.nu Voor het eerst op vakantie met onze caravan. - Reisverslag uit Le Poiré-sur-Vie, Frankrijk van Leon en Emmy Lampert - WaarBenJij.nu

Voor het eerst op vakantie met onze caravan.

Blijf op de hoogte en volg Leon en Emmy

10 Augustus 2013 | Frankrijk, Le Poiré-sur-Vie

Lekker een weekje met z´n vijven op vakantie in eigen land. We wilden niet heel ver van huis op vakantie en daarom hebben we gekozen om naar een camping in de buurt van Poitiers te gaan, zo´n 2 uur rijden van ons huis.

De camping die we hadden uitgezocht lag aan een prachtig meer met strandje, midden in een recreatiegebied. Voor de jongens was er voldoende te doen. Natuurlijk hebben we veel gezwommen en op het strandje gespeeld maar er waren nog veel meer dingen te doen. Zo hebben Max, Stan en Leon een rit gemaakt op een quad, met z´n allen hebben we een avond-kano-tocht gemaakt, Max en Stan hebben een stand-up paddle les gehad, een uurtje booschietles gehad, tennissen, waterfietsen en we hebben naar een prachtige vuurshow op de camping gekeken. Het was dus een aktieve week voor allemaal!

Halverwege de week hebben we de Futuroscope bezocht. Dit park stond al heel lang op het wensenlijstje van Stan. (Alle kinderen in zijn klas waren er al eens geweest en hij nog niet!!!!!) Nu waren we op 10 minuten rijden van het park. Dan kun je natuurlijk niet anders dan het bezoeken. In het park zijn vooral heel veel verschillende film te bekijken. Leuk voor de mannen maar ik hou daar niet van. Ik heb heerlijk in het zonnetje genoten tijdens de films.

De caravan is goed bevallen. De kinderen hadden elk hun eigen bed dus geen geruzie en gezeur meer! Overdag werd het bed van Max omgebouwd tot een tafeltje en twee banken en hadden ze zo een plekje om spelletjes te doen of te tekenen. Ideaal voor ons gezin!

We hebben een heerlijke en zonnige week gehad op caming Lac de Saint-Cyr!

Leon en Emmy

Sinds februari 2005 wonen wij in het buitenland. Eerst hebben we in Engeland gewoond, in Gosport. In Engeland is ook onze derde zoon Owen geboren. Nu wonen we sinds kerst 2006 in Frankrijk. In het dorpje Le Poire sur Vie. Dit weblog hou ik bij voor onze familie en vrienden in Nederland.