Verjaardag Emmy, eerste schooldag en ongelukje Max - Reisverslag uit Le Poiré-sur-Vie, Frankrijk van Leon en Emmy Lampert - WaarBenJij.nu Verjaardag Emmy, eerste schooldag en ongelukje Max - Reisverslag uit Le Poiré-sur-Vie, Frankrijk van Leon en Emmy Lampert - WaarBenJij.nu

Verjaardag Emmy, eerste schooldag en ongelukje Max

Blijf op de hoogte en volg Leon en Emmy

02 September 2014 | Frankrijk, Le Poiré-sur-Vie

Ja, vandaag dus echt 38 jaar geworden. Nog twee jaar en dan....

Vanmorgen hebben we samen ontbeten om mijn verjaardag te vieren. Ik ben flink verwend door mijn mannen met een mooie keukenmachine. Zou het een hint van ze zijn?!?

Na het heerlijke ontbijt en de cadeautjes was het tijd om Stan en Owen naar school te brengen voor hun eerste lesdag. Stan is in 5ième begonnen en Owen is alweer doorgeschoven naar CE2. Hierna nog 2 jaar en dan verlaat ook Owen de lagere school....

Zelf moest ik gewoon werken. Leon ook maar Max had nog een dagje vrij voor hij op zijn nieuwe school gaat beginnen. Hij wilde zijn laatste dag op het skate park doorbrengen. En dat heeft hij ook gedaan. En hoe!
Net voordat hij naar huis wilde komen, wilde hij nog een laatste keer een lastige sprong proberen. En dat ging niet helemaal goed. Richting ziekenhuis dus.

Een flinke dikke voet in het gips. Morgen mag hij op krukken zijn nieuwe school gaan ontdekken. Arme Max.

Leon en Emmy

Sinds februari 2005 wonen wij in het buitenland. Eerst hebben we in Engeland gewoond, in Gosport. In Engeland is ook onze derde zoon Owen geboren. Nu wonen we sinds kerst 2006 in Frankrijk. In het dorpje Le Poire sur Vie. Dit weblog hou ik bij voor onze familie en vrienden in Nederland.