Bordeaux - Reisverslag uit Le Poiré-sur-Vie, Frankrijk van Leon en Emmy Lampert - WaarBenJij.nu Bordeaux - Reisverslag uit Le Poiré-sur-Vie, Frankrijk van Leon en Emmy Lampert - WaarBenJij.nu

Bordeaux

Blijf op de hoogte en volg Leon en Emmy

31 Augustus 2013 | Frankrijk, Le Poiré-sur-Vie

Omdat ik bijna jarig ben, neemt Leon ons mee naar Bordeaux. Hij en de jongens zijn er vorig jaar ook al een dagje geweest om de paspoorten te verlengen. Dit keer gaan we met z´n allen.

Bordeaux is een prachtige stad met een gezellig centrum, mooie gebouwen en een supercool skate-park.
Eerst hebben we gewinkeld. Max heeft nieuwe schoenen gekocht en we hebben inkopen gedaan bij de HEMA. Geweldig om in Frankrijk inkopen te doen in een nederlandse winkel!
Daarna hebben we een wandeling door een prachtig stadspark gemaakt en iets gegeten in de stad.

Na het eten was het skate park aan de beurt. Wat een geweldig park en wat een stoere stunt hebben we gezien! Ook Max, Stan en Owen hebben allerlei stunts laten zien op hun steppen.

Vlakbij het skate park is een soort van watertuin gemaakt. Om de 10 minuten loopt het plein vol met water. Na weer 10 minuten later loopt het water weer weg en wordt er uit kleine gaatjes een waternevel geblazen. Heel bijzonder om te zien maar nog veel leuke om in het spelen. En dat hebben we ook gedaan!

Na een lekkere pizza om een schilderachtig pleintje zijn we weer naar huis gereden. Moe maar zeker voldaan. Dank je wel Leon voor deze geweldige dag!

Leon en Emmy

Sinds februari 2005 wonen wij in het buitenland. Eerst hebben we in Engeland gewoond, in Gosport. In Engeland is ook onze derde zoon Owen geboren. Nu wonen we sinds kerst 2006 in Frankrijk. In het dorpje Le Poire sur Vie. Dit weblog hou ik bij voor onze familie en vrienden in Nederland.