Dagje dierentuin. - Reisverslag uit Le Poiré-sur-Vie, Frankrijk van Leon en Emmy Lampert - WaarBenJij.nu Dagje dierentuin. - Reisverslag uit Le Poiré-sur-Vie, Frankrijk van Leon en Emmy Lampert - WaarBenJij.nu

Dagje dierentuin.

Door: Emmy

Blijf op de hoogte en volg Leon en Emmy

02 Juni 2013 | Frankrijk, Le Poiré-sur-Vie

Gisteren zijn we een dagje naar de dierentuin geweest. Zoo La boissière du Doré. Een kleinschalige dierentuin met ruim 600 dieren.
Alle bezoekers konden bij de ingang een zak popcorn kopen om deze aan de dieren te voeren. Tuurlijk hebben wij zo'n zak meegenomen en uitgedeeld aan de dieren. Zo leuk! De dieren kennen maar wat goed het geluid van de krakende zak!

Het dagje uit kreeg uiteindelijk een naar staartje voor Owen. In de dierentuin klom Owen overal op en onder. Dat moest een keer misgaan. Voor de grap zeiden we dan ook dat we geen zin hadden op zo'n mooie dag op de Eerste hulp van het ziekenhuis door te brengen. in de dierentuin is alles goed gegaan maar zodra we thuis waren is Owen gevallen op de trampoline en had daardoor een snee in zijn achterhoofd. Op naar het ziekenhuis voor een hechting. gelukkig was het daar niet druk en stonden we na een klein uurtje alweer buiten. Gelukkig heeft hij geen last van het wondje.

Leon en Emmy

Sinds februari 2005 wonen wij in het buitenland. Eerst hebben we in Engeland gewoond, in Gosport. In Engeland is ook onze derde zoon Owen geboren. Nu wonen we sinds kerst 2006 in Frankrijk. In het dorpje Le Poire sur Vie. Dit weblog hou ik bij voor onze familie en vrienden in Nederland.